Jak przygotować ofertę na realizację zadania publicznego?

Jak przygotować ofertę na realizację zadania publicznego?

Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Wałczu we współpracy z Lokalnym Punktem Informacyjnym Funduszy Europejskich w Szczecinku oraz Starostwem Powiatowym w Szczecinku, serdecznie zapraszają na spotkanie animacyjno-informacyjne 

pn.„ Jak przygotować ofertę na realizację zadania publicznego?

Spotkanie odbędzie się 17 lipca 2013 roku, w godz. 09:00 – 15:00, w sali 106 budynku Starostwa Powiatowego w Szczecinku, przy ul. 28 Lutego 16. Szkolenie przeznaczone jest dla przedstawicieli podmiotów ekonomii społecznej, którzy chcą skutecznie przygotować ofertę o dofinansowanie i aktywnie pozyskiwać środki finansowe na działania organizacji.

W programie:

  1. Najważniejsze aspekty oferty podmiotów ekonomii społecznej na realizację zadania publicznego:
  • termin i warunki realizacji zadania,
  • przeznaczenie dotacji,
  • warunki składania ofert.
  1. Zasady wypełniania formularzy ofert z omówieniem najczęściej popełnianych błędów.
  2. Umowa na realizację zadania publicznego – najważniejsze aspekty.
  3. Rozliczenie zadania publicznego:
  • termin złożenia sprawozdania z realizacji zadania,
  • rozliczenie kosztów związanych z realizacją zadania,
  • wymagane załączniki.

 Uczestnictwo w spotkaniu jest bezpłatne!

Zapisy i szczegółowe  informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 94 372 92 50.

Program spotkania

Serdecznie zapraszamy!!!

Print Friendly, PDF & Email